Nisam primio/la e-mail nakon registracije, ili nakon što sam zaboravio/la svoje podatke, ili nakon što sam ih promijenio/la.

Promijenjeno na Thu, 30 Lis na 2:10 POSLIJEPODNE

Molimo da provjerite je li e-mail završio u Vašem junk (spam) e-mail pretincu. Možete spriječiti označavanje MyMETRO mailova kao spam dodavanjem adrese customerservice@metro-cc.hr na popis sigurnih pošiljatelja (safe senders). Provjerite jeste li točno unijeli podatke, a ukoliko niste sigurni možete ponoviti prijavu.

Je li ovaj članak bio od pomoći?

To je odlično!

Zahvaljujemo na povratnim informacijama

Žao nam je! Nismo mogli biti od pomoći

Zahvaljujemo na povratnim informacijama

Obavijestite nas kako možemo poboljšati ovaj članak!

Odaberite barem jedan od razloga
Potrebna je potvrda CAPTCHA.

Povratne informacije poslane

Cijenimo vaš trud i pokušat ćemo popraviti članak