Zašto ne mogu vidjeti svoje račune?

Promijenjeno na Fri, 31 Lis na 1:34 POSLIJEPODNE

Ako imate više kartica, trenutno možete vidjeti samo račune za broj kartice koji ste unijeli kod prijave. Ako želite vidjeti račune svojih drugih tvrtki, možete ih dodati preko funkcije za dodavanje u izborniku za prijavu. Ako i dalje imate problema, pošaljite nam prijavu s detaljima o greškama preko opcije poveznice „Prijavi greške" u stavci „Više" u izborniku ili kontaktirajte našu servisnu liniju.

Je li ovaj članak bio od pomoći?

To je odlično!

Zahvaljujemo na povratnim informacijama

Žao nam je! Nismo mogli biti od pomoći

Zahvaljujemo na povratnim informacijama

Obavijestite nas kako možemo poboljšati ovaj članak!

Odaberite barem jedan od razloga
Potrebna je potvrda CAPTCHA.

Povratne informacije poslane

Cijenimo vaš trud i pokušat ćemo popraviti članak